Απαγορευμένες ουσίες και ψυχοδραστικές στην υπηρεσία της σύγχρονης καταστολής και ανάκρισης , 
χορήγηση ψυχοφαρμάκων καταγγέλλει ο Σ. Ξηρός

Για εικονικές εκτελέσεις και παροχή ψυχοφαρμάκων, όταν ήταν στον Ευαγγελισμό, κάνει λόγο ο Σάββας Ξηρός

Όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός ALPHA προ καιρού , ο Σάββας Ξηρός υποστήριξε ότι κατά την νοσηλεία του στον Ευαγγελισμό εντόπισε ένα σωληνάκι, από το οποίο του παρεχόταν ουσία, η οποία του προκαλούσε ηχητικές παραισθήσεις και αίσθημα τρόμου.

Νόμιζαν ότι θα είμαι χαφιές, αλλά τώρα είμαι ο Σάββας, και όχι το παιδάκι που νόμιζαν
Σάββας Ξηρός«Δεν φοβήθηκα ποτέ στη διάρκεια της ζωής μου, πάντα ήμουν ψύχραιμος, ακόμα και όταν εξερράγη η βόμβα στα χέρια μου» ανέφερε, και προσέθεσε ότι είχε φθάσει στο σημείο να μισεί τους συντρόφους του και να εμπιστεύεται σε απεριόριστο βαθμό τον επικεφαλής της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, Στέλιο Σύρο.

Στην τηλεφωνική συνέντευξη που παραχώρησε ο Σ. Ξηρός στον δημοσιογράφο του ALPHA Μάκη Τριανταφυλλόπουλο είπε, ότι η εν λόγω ουσία του προκαλούσε βύθιση, στη διάρκεια της οποίας άκουγε ένα θόρυβο, σαν παράσιτα, και φωνές. Σημείωσε, δε, ότι όταν εντόπισε το συγκεκριμένο σωληνάκι, έκοψε την παροχή, αλλά αργότερα στη συγκεκριμένη παροχή τοποθετήθηκε βομβητής, που ετίθετο σε λειτουργία, όταν έπαυε η ροή της ουσίας.

«Εικονικές εκτελέσεις»

Επιπλέον, ο Σάββας Ξηρός αναφέρθηκε σε εικονικές εκτελέσεις. Έκανε λόγο για παρουσία δύο ατόμων στο θάλαμό του, οι οποίοι - όταν δεν συνεργαζόταν - τον απειλούσαν με εκτέλεση, που θα έμοιαζε με αυτοκτονία. Οι δύο άνδρες έφευγαν όταν εμφανιζόταν ο Στ. Σύρος, ο οποίος του έλεγε «μη φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ. Δεν πρόκειται να πάθεις κάτι».

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, ο κατηγορούμενος είπε, ακόμα, ότι τις πρώτες ημέρες της νοσηλείας του τον επισκέπτονταν δύο άτομα, που παρουσιάζονταν ως νοσοκόμα και διευθυντής, και οι οποίοι -σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ιδίου - δεν είχαν σχέση με το επάγγελμα της νοσηλεύτριας και του ιατρού.

Δεν ασχολούμαι με αυτά, ούτε κανένας σοβαρός γιατρός
Χαράλαμπος Ρούσος, Διευθυντής Κλινικής Εντατικής Θεραπείας «Ευαγγελισμού»Επίσης είπε ότι μια ημέρα τον επισκέφθηκε ένα κορυφαίο πολιτικό στέλεχος, το οποίο παρουσιάστηκε ως ψυχίατρος, και τον ρωτούσε εάν είχε ποτέ τάσεις αυτοκτονίας.

Ο Σ. Ξηρός σχολιάζοντας την πρόσφατη επίσκεψη που είχε από τον Στ. Σύρο στις φυλακές Κορυδαλλού, ανέφερε ότι «θέλουν να καρφώσω ένα πρόσωπο που συμμετείχε στην 1η Μάη• νόμιζαν ότι θα είμαι χαφιές, αλλά τώρα είμαι ο Σάββας, και όχι το παιδάκι που νόμιζαν».

By BBC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις