Η ΝΎΜΦΗ ΤΟΥ ΘΑΝΆΤΟΥ ° ΤΟ ΦΆΝΤΑΣΜΑ ΜΙΑΣ ΑΡΧΑΊΑΣ ΑΙΓΎΠΤΙΑΣ


Η ΝΎΜΦΗ ΤΟΥ ΘΑΝΆΤΟΥ.

Ένας από τους λόγους που απαγορεύεται η επίσκεψη τουριστών στην περιοχή της Γκίζας στην Αίγυπτο είναι το πλήθος των φαντασμάτων, και τα υπερφυσικά φαινόμενα .

Η γυναίκα με τα φοβερά δόντια που περιφέρεται γύρω από την πυραμίδα του Χέοπα γιά παράδειγμα είναι μια πολύ κακόβουλη δύναμη , αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες παρουσίες όπως η γυναίκα του τάφου του Κάμπελ.

Ο τάφος του Κάμπελ ( φωτογραφία ) βρίσκεται ανάμεσα στην Σφίγγα ( Σισοχώρος ) και την Μεγάλη Πυραμίδα , πρόκειται για μια βαθιά τρύπα χωρίς καμία απολύτως ιδιαίτερη καλλιτεχνική αξία .

Ο τάφος χρονολογείται από την Σαϊτική περίοδο (664 - 525 π.χ ) και είναι στοιχειωμένος από τα φάντασμα μίας γυναίκας.

Το 2004 που έτυχε να βρεθώ στην Αίγυπτο με είχε καλέσει στο σπίτι του ένας φίλος μου με σκοπό να δούμε την νυχτερινή δραστηριότητα στην περιοχή των τάφων.

Ήταν μόλις 10.30 μμ τοπική ώρα και η πανσέληνος γέμιζε με φώς τα αρχαία .

Μαζί με τον συνοδό μου και το σκυλί του αρχίσαμε να περπατάμε ήρεμα στο χώρο όταν ξαφνικά το σκυλί άρχισε να γρυλίζει και να αγριεύει χωρίς ορατή αιτία. 

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ προσωπικά από λίγο πριν είχα την αίσθηση κρύου νερού στους ώμους και την πλάτη , η διαρροή της ενέργειας μου άρχισε να γίνεται ασταμάτητη όταν άρχισε να γρυλίζει το σκυλί , έτσι κατάλαβα ότι μπροστά μας επρόκειτο να υπάρξει κάτι υπερφυσικό , πιθανότατα μια πνευματική εκδήλωση.

Προχωροντας προς τον τάφο το σκυλί μάνιασε και έγινε άκρως επιθετικό εναντίον του τάφου στον οποίο όμως δεν φαινόταν να υπάρχει κάποιος μπροστά από το στόμιο του.

Πλησίασα μοναχός μου όσο πιο κοντά στο στόμιο του τάφου μπορούσα να πάω , όχι γιατί απαγορευόταν αλλά γιατί μέσα μου σκεφτόμουν ότι θα μπορούσε να πεταχτεί έξω από εκεί το οτιδήποτε και κάπου είχα χεστεί , παρ' όλα αυτά μαθημένος πιά  στα βάσανα πλησίασα και τότε ήταν που χωρίς να μπορώ να διακρίνω καθαρά το πρόσωπο της , είδα μια γυναίκα να στέκεται δίπλα στο τάφο.

Η γυναίκα είχε όμορφα μακριά μαύρα μαλλιά και λευκά ρούχα , φαινόταν να στέκεται δίπλα στο τάφο απόλυτα υλική ακριβώς όπως είναι η κοπέλα που βγαίνει από το πηγάδι στην ταινία " the Ring "

Η γυναίκα αυτή αποδείχτηκε ότι ήταν μια κοπέλα λιγότερο από 30 , τα μαλλιά και τα ρούχα της ανέμιζαν παρά το γεγονός ότι δεν φυσούσε άνεμος.

Χαριτωμένα με το χέρι της έκανε πέρα τα μαλλιά από το πρόσωπο της και σιωπηλή έδειχνε πρός το άνοιγμα του τάφου .

Ήθελε να μπω μέσα .....Και φυσικά θα εμένα για πάντα εκεί ...

Εκείνη την στιγμή είδα την σκύλα του φίλου μου να περνάει σαν μαύρη σκιά από δίπλα μου και να ορμάει πρός το λαιμό της γυναίκας απέναντι μου , αλλά τότε ήταν που είδα με τα μάτια μου το σκυλί να περνάει κυριολεκτικά μέσα από την φασματική μορφή.

Ο συνοδός μου και χωρικοί που ρώτησα ανέφεραν ότι συνέχεια έβλεπαν την μορφή της , συνήθως όμως δεν στέκεται δίπλα στο τάφο .

Πολλές φορές εμφανίστηκε ξαφνικά και κυνήγησε χωρικούς που στην τρομάρα τους και στην προσπάθεια τους να ξεφύγουν από αυτήν έπεσαν μέσα στο τάφο και σκοτώθηκαν .

Σε μια άλλη περίπτωση ( πάλι με άντρα ) ένα τοπικό γκαφίρ ( φύλακα ) που είχε βάρδια όχι μόνο τον ακολούθησε μέχρι την καλύβα που είχαν οι φυλακές για να βγάζουν την βάρδια  αλλά κάθισε σε μία καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι του και τον κοιτούσε πάντα γελαστή , με τις πλεξούδες να πέφτουν μπροστά στο πρόσωπο της από τον ανύπαρκτο αέρα , καθώς αυτή χαριτωμένα τις απομάκρυνε.

Δυστυχώς δεν ευοδώθηκε καμία απολύτως απόπειρα επικοινωνίας με το συγκεκριμένο φάντασμα.

Medium Evans Adamakis

Δημοφιλείς αναρτήσεις